Online ügyfélszolgálat

Online ügyfélszolgálati rendszereink lehetővé teszik, hogy ügyfeleit otthonukban szolgálhassa ki, miközben ügyfélszolgálatának terhelése, valamint költségei jelentősen csökkennek, úgy, hogy ügyfelei a nap 24 órájában elérik szolgáltatásait.

Hatékony együttműködés vállalatirányítási rendszerekkel

Rendszereink a már működő vállalati eszközökkel hatékonyan működnek együtt, legyen szó SAP, Libra vagy bármilyen más vállalatirányítási rendszerről, de akár önállóan is működhetnek. Az online ügyfélszolgálat a vállalati weboldalba integrálva teszi elérhetővé a kínált szolgáltatásokat, mint például adatbejelentés, adatmódosítás, szolgáltatási paraméterek változtatása, egyenlegek lekérdezése.

Folyamatosan növekvő elégedettségi szint

Számos funkció mellett a felhasználók az Interneten keresztül tudnak személyes ügyintézéshez időpontot foglalni, számlaegyenleget lekérdezni, mérőállást bejelenteni, számlamásolatot kérni vagy éppen a befizetéseiket nyomon követni. Kérhetnek elektronikus számlát, vagy megváltoztathatják számlájuk fizetési módját, de akár az online fizetés is megvalósítható a kialakítandó felületen, csökkentve a tranzakciós költségeket.

Az ügyfélkapcsolatok kezelésére kifejlesztett megoldásaink számos nagy, regionális szolgáltatónál bizonyítottak már, folyamatosan növekvő elégedettségi szint mellett.

alapítva 1996