Online ügyfélszolgálat

Hatékony együttműködés vállalatirányítási rendszerekkel

Az online ügyfélszolgálati rendszereink lehetővé teszik, hogy a szervezetek az ügyfeleiket otthonukban szolgálhassák ki. Mindezt úgy, hogy az ügyfélszolgálatuk terhelése, valamint a költségeik jelentősen csökkennek, miközben az ügyfeleik a nap 24 órájában elérik szolgáltatásait.

Rendszereink a már működő vállalatirányítási rendszerekkel hatékonyan működnek együtt, legyen szó Libra, SAP vagy bármilyen más vállalatirányítási rendszerről. Az online ügyfélszolgálat a vállalati weboldalba integrálva teszi elérhetővé a kínált szolgáltatásokat, mint például adatbejelentés, adatmódosítás, szolgáltatási paraméterek változtatása, egyenlegek lekérdezése.

Folyamatosan növekvő elégedettségi szint

Számos funkció mellett a felhasználók online tudnak személyes ügyintézéshez időpontot foglalni, számlaegyenleget lekérdezni, mérőállást bejelenteni, számlamásolatot kérni vagy éppen a befizetéseiket nyomon követni. Kérhetnek elektronikus számlát, vagy megváltoztathatják számlájuk fizetési módját, de akár az online fizetés is megvalósítható a kialakítandó felületen, csökkentve a tranzakciós költségeket.

Az ügyfélkapcsolatok kezelésére kifejlesztett megoldásaink számos nagy, regionális szolgáltatónál bizonyítottak már, folyamatosan növekvő elégedettségi szint mellett.

Megoldásunk felhasználóbarát, reszponzív felületekkel várja az ügyfeleket, illetve iOS és Android alkalmazásokat is tudunk kínálni megrendelőinknek.