alapítva 1996

Pályázói oldal

A HR-branding építésében kiemelt szerep jut a pályázói oldalaknak, mert összhangot teremt a fogyasztókban és a munkavállalókban kialakuló kép között. A kialakított értékrend a szervezeten belül és kifelé is érzékelhető kell, hogy legyen, így a jelöltek bizalma, érdeklődése és lojalitása megnő a cég iránt. Többnyelvűsége okán multinacionális környezetbe is integrálható.

Jelentkező számára megjelenő pozitívumok

Időt takarítanak meg a jelentkezési folyamat során, hiszen mindig informáltak lesznek a céggel, a pályázatukkal és a megnyíló álláshirdetésekkel kapcsolatban. Pályázókat segítő tájékoztató oldalak válnak elérhetővé számukra, ahol híreket olvashatnak a cégről, a jelentkezés módjáról, a kiválasztásról stb. A weboldallal megegyező, személyre szabható megjelenés segíti őket a tájékozódásban.

A regisztráció könnyen kezelhető, felhasználó barát és tájékoztató szövegekkel támogatott, amely email aktivációval és megszakadt regisztráció folytatásával támogatott. A beállított személyes preferenciáknak megfelelően hírleveleket küld az álláshirdetésekről és nagy könnyebbséget jelent, hogy több álláshirdetésre is lehet egyszerre jelentkezni, így jelentős idő takarítható meg vele. Kezelni tud csak adatbázisba történő (általános) jelentkezést is.
Az adatvédelmi szabályoknak megfelelően a személyes adatok aktualizálhatóak, törölhetőek.

HR osztályok számára megjelenő pozitívumok

A toborzást végző kollégák is jelentős időmegtakarítást érhetnek el, például már azzal is, hogy az információátadás nem telefonos és egyedi email-ek megválaszolásával történik. Álláshirdetések listázása is elvégezhető, több szűrőfeltétel megadásával. A hirdetések megjelenhetnek a közösségi oldalakon és hírcsatornákon is pl.: Facebook, Twitter, RSS, így növelve azon potenciális jelentkezők számát, akik alkalmasak lehetnek egy-egy pozíció betöltésére, mivel az álláshirdetések ajánlhatóak és a "lájkolás" lehetősége is adott.