Google AdWords kampány

A PPC vagy más néven kattintás alapú kampány költséghatékonyság, tervezhetőség és eredményesség szempontjából is közismerten az egyik, hanem a legjobb hirdetési forma. Cégünk elsősorban a Google kereső által működtetett AdWords hirdetési programban szerzett tapasztalatokat, mivel az organikus keresésekben közel 90%-os hazai részesedéssel, és az úgynevezett tartalmi hálózatban is a legnagyobb partnerhálózattal rendelkeznek.

AdWords hirdetési formák

Az AdWords hálózatában alapvetően két hirdetési forma használatos:

  • a kereső találati listája mellett megjelenő, szöveges hirdetés, illetve
  • az úgynevezett tartalmi hálózatban megjelenő szöveges, képi, videó vagy flash alapú hirdetés.

Eredmények mérése és optimalizálás

A hagyományos csatornákkal ellentétben Google AdWords kampány esetén a hirdetés futtatható a kattintásokra, a konverziókra és a tartalmi hálózat esetében a megjelenésekre optimalizálva is. Szöveges hirdetéseit megírjuk, a képes vagy flash alapú banner hirdetéseket megvalósítjuk. Javasoljuk az úgynevezett landing page bevezetését is, amely a költségek csökkentésében, valamint a konverziók számának növelésében tud segítséget nyújtani. A Google AdWords kampány eredményességét Analytics és konverziókövetés segítségével mérjük, majd ezek segítségével a kampány beállításait optimalizáljuk.

alapítva 1996